Katar? Zatkany nos? Jest na to sposób!

18 listopada 2016
katar-heel-euphorbium

Poznaj sprawdzony sposób na katar.

Moc naturalnych składników pomoże uporać się z katarem wirusowym, bakteryjnym lub alergicznym. Euphorbium S zmniejsza nasilenie nieprzyjemnych objawów towarzyszących nieżytowi nosa, takich jak: uczucie niedrożnego nosa, intensywny katar i kichanie.

Euphorbium S jest lekiem ukierunkowanym na zwalczanie kataru w przebiegu infekcji wirusowych i wspomagającym w przebiegu infekcji bakteryjnych.

Dzięki zawartości składników roślinnych i mineralnych hamuje namnażanie wirusów powodujących katar oraz zmniejsza ryzyko nadkażeń bakteryjnych.

Euphorbium S hamuje namnażanie wirusów będących przyczyną nieżytów nosa 1,2,3:

• Wirus RSV w 42%
  • Wirus HSV – 1 w 40%
  • Parainfluenza typu 2 w 30%

Ponadto, Euphorbium S regeneruje błonę śluzową nosa, przywracając jej naturalną funkcję bariery ochronnej. Zdrowa i nieuszkodzona błona śluzowa stanowi naturalną przeszkodę dla wirusów, skutecznie uniemożliwiając im wniknięcie do organizmu.

Euphorbium S to lek w postaci aerozolu, stosowany w terapii nieżytów nosa. aerozol-euphorbium-s

Euphorbium S wykazuje działanie dwutorowe: po pierwsze, działa na przyczynę, zwalczając wirusy i bakterie odpowiedzialne za rozwój infekcji, a po drugie wpływa na regenerację błony śluzowej nosa. Ponadto, działając przeciwwirusowo, zmniejsza ryzyko nadkażeń bakteryjnych.

Preparat szybko udrażnia nos, usprawnia odpływ wydzieliny i ułatwia oddychanie.

Kiedy stosować Euphorbium S?

• Katary o różnej przyczynie (wirusowej, bakteryjnej i alergicznej)
  • Infekcje górnych dróg oddechowych
  • W celu oczyszczenia nosa

Co odpowiada za skuteczność Euphorbium S?

Euphorbium S zawiera naturalne składniki aktywne, takie jak na przykład wilczomlecz żywiconośny (Euphorbium resinifera) oraz sasankę łąkową, które wykazują działanie przeciwwirusowe oraz regeneracyjne na błonę śluzową nosa, a także trukwę pokrzywkowatą, która znana jest ze swoich właściwości przeciwalergicznych. Ponadto, wpływa ona na regenerację błony śluzowej nosa4,5.

Unikalne, dwutorowe działanie Euphorbium S wyróżnia produkt i powoduje, iż jest on odpowiedni dla rożnych grup pacjentów.

Produkt złożony. Postać farmaceutyczna: Aerozol do nosa, roztwór. Wskazania: Wspomagająco w leczeniu nieżytu nosa. Lek może zmniejszać nasilenie objawów towarzyszących nieżytowi nosa różnego pochodzenia (np. infekcja, alergia), takich jak: uczucie niedrożnego nosa, intensywny katar i kichanie. Przeciwwskazania: Nadwrażliwość na którykolwiek ze składników leku. W bardzo rzadkich przypadkach, u pacjentów cierpiących na astmę, może wystąpić skurcz oskrzeli. Nie stosować w zaburzeniach czynności tarczycy bez konsultacji z lekarzem. Podmiot odpowiedzialny: Biologische Heilmittel Heel GmbH, Niemcy.

Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż każdy lek niewłaściwie stosowany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

1. B. Glatthaar – Saalmüller, P. Fallier – Becker “Antiviral Action of Euphorbium Compositium and Its Components”, forschKomplementärmedKlassNaturheilkd 2001, 8: 207-212.
  2. B. Glatthaar – Saalmüller, M. Borner “Viren der oberenAtemwege warden gehemmt”, BM 2002, 4: 194-195.
  3. H. Metelmann, B. Glatthaar-Saalmüller, „Antiviral Action of a Homeopathic Medication“, Biomedical Therapy 2000; 1: 160-164.
  4. European Medicines Agency; Science Medicines Health; Herbal Medicines for Human Use; July; 2016
  5. Jan K. Podlewski, A. Chwalibogowska-Podlewska, Encyklopedia dla Lekarzy i Farmaceutów; Leki Współczesnej Terapii, Wydanie XIX, 2009, Medical Tribune Polska, Rośliny i surowce lecznicze.